BPOA-leden benoemen Garmt Boonstra en Diederik Gombert tot bestuurslid

Het bestuur van BPOA heeft de leden tijdens de algemene ledenvergadering op 21 juni 2018 reeds gemeld dat zij Garmt Boonstra en Diederik Gombert voordraagt als nieuwe leden van het bestuur.

BPOA volgt ontwikkelingen nieuw pensioenstelsel

BPOA heeft de leden tijdens de algemene ledenvergadering op 21 juni 2018 een gevarieerd programma geboden. Zo werd door Ronald Heijn uitleg gegeven over de stand van zaken van het nieuwe pensioenstelsel, het jaarverslag 2017 door de leden vastgesteld en recente bestuurlijke ontwikkelingen bij BPOA toegelicht.

Nieuwsbrief juni 2018

Het bestuur van BPOA brengt haar leden graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. In deze nieuwsbrief blikken wij terug naar de algemene ledenvergadering van 21 juni jl. waarin Ronald Heijn uitleg heeft gegeven over de stand van zaken van het nieuwe pensioenstelsel, het jaarverslag 2017 door de leden is vastgesteld en recente bestuurlijke ontwikkelingen bij BPOA zijn toegelicht.

Vacature bestuurslid BPOA 2018

Bent u geĆÆnteresseerd in de pensioenmaterie en wilt u actief mee besturen over het te voeren beleid? In 2018 komen twee vacatures vrij in het bestuur BPOA.

Ledenvergadering BPOA 3 juli 2014 te Utrecht

Gepubliceerd op 07-07-2014

De ledenvergadering BPOA heeft op 3 juli jl. plaatsgevonden in Hotel Mitland te Utrecht.

In een presentatie is een toelichting gegegeven over de stand van zaken stappenplan voor pensioenregeling openbare apothekers en over de vervolgstappen toekomstgericht.

De goedgekeurde verslagen van de ledenvergaderingen van 21 juni 2013, 3 december 2013 en 19 december 2013 kunt u terugvinden onder downloads.