Vacature lid bestuur BPOA

Het bestuur van BPOA bestaat momenteel uit vier leden. Het bestuur heeft het voornemen om, gezien de werkzaamheden als gevolg van de overgang naar een nieuw pensioenstelsel, met één persoon uit te breiden. We kunnen inmiddels uit ervaring spreken, dat het pensioen naast natuurlijk een zeer belangrijk onderwerp, ook een ontzettend boeiende en interessante bestuurlijke omgeving is!

Leden stemmen in met nieuwe pensioenregeling voor BPOA

Op 29 juni is de tweede hybride Algemene Ledenvergadering van 2022 gehouden. Belangrijk onderwerp was de stemming over de nieuwe pensioenregeling van BPOA. Uiteindelijk is de regeling goedgekeurd met 50 stemmen, 49 voor en 1 tegen.

Terugkijken: ALV 29 juni 2022

Op 29 juni 2022 vond de algemene ledenvergadering van BPOA plaats in Hotel Mitland te Utrecht. Uiteraard was digitale deelname ook mogelijk.

Terugkijken: webinar Vraag & Antwoord Apothekerspensioen 22 juni

De nieuwe pensioenregeling is uitgewerkt. De belangrijkste onderwerpen worden doorgenomen. Maar ook veel deelnemersvragen: Wat gebeurt er met de opgebouwde pensioenrechten? en de vaste indexatie? Wanneer moet ik de beleggingskeuze maken? Welke risico's brengt het nieuwe pensioenstelsel met zich mee? Wat zijn de gevolgen voor niet-actieve deelnemers?

Algemene Ledenvergadering 25 november 2020 ONLINE

Gepubliceerd op 10-11-2020

Op 25 november 2020 vindt de algemene ledenvergadering online plaats. Het bestuur van Beroepspensioenvereniging Pensioenfonds Openbare Apothekers (BPOA) nodigt u uit om daarbij aanwezig te zijn.

Vanwege de coronamaatregelen vindt de vergadering opnieuw online plaats middels videobellen.

Voor de uitnodigingsbrief ALV 25-11-2020 gaat u naar: www.bpoa.nl/downloads/ledenvergadering

Online vergaderen

Hoe gaat dat in zijn werk?

• U stuurt een mail naar info@bpoa.nl o.v.v. ALV 25-11-2020

• U ontvangt vervolgens een link om in te kunnen loggen in de online vergadering.

Bent u nog niet bekend met online vergaderen? Ons secretariaat helpt u graag met een praktische handleiding en/of een oefentest vooraf.

Locatie en tijdstip

• Datum                  : woensdag 25 november 2020
  • Tijd                      : 19.00 tot 20.15 uur
  • Locatie                 : let op: dit is een online vergadering via videobellen, informatie volgt zodra u zich aanmeldt.
  • Aanmelden           : stuur een mail naar info@bpoa.nl o.v.v. ALV 25-11-2020. U ontvangt informatie om in te kunnen bellen.

De agenda ziet er als volgt uit:

2. Verslag ALV 23-6-2020  (zie www.bpoa.nl/downloads/ledenvergadering)
  3. Goedkeuring financiële paragraaf jaarverslag 2019 BPOA (ter vaststelling) (zie www.bpoa.nl/downloads/ledenvergadering)
  4. Vaststelling begroting 2021
  5. Premie en opbouw 2021
  6. Route richting het nieuwe pensioenstelsel
  8. Rondvraag en sluiting

Wij zien graag dat u online aanwezig bent bij onze vergadering!