2022: belangrijke keuzes voor een nieuwe pensioenregeling

In de eerste plaats de beste wensen voor 2022, namens alle bestuursleden van BPOA. 2022 wordt een belangrijk jaar voor het apothekerspensioen. Tijdens de ALV van november 2021 hebben de leden ons opdracht gegeven een voorstel uit te werken voor de flexibele premieregeling.

Opdracht aan het bestuur: verder uitwerken flexibele premieregeling

Belangrijk onderwerp van de ALV van 24 november 2021 was de uitkomst van het kwalitatieve onderzoek met verdiepende interviews over de motivatie die apothekers hebben bij het maken van bepaalde keuzes in de nieuwe pensioenregeling voor openbaar apothekers.

Terugkijken: ALV 24.11.2021

Op 24 november jl. is de tweede ALV van 2021 gehouden. 75 leden waren ingelogd in de digitale vergadering, dit keer via het platform van ZOOM zodat interactief communiceren met de leden mogelijk was. De leden hadden gelegenheid het woord te vragen en via de chat vragen te stellen. Belangrijk onderwerp van de ALV was het adviesrapport van het onderzoeksbureau dat verdiepende interviews heeft gehouden op zoek naar de motivatie die apothekers hebben bij het maken van bepaalde keuzes aangaande het pensioen.

SPOA webinar over Beleggen & ESG

Kijk het webinar terug over Beleggen en ESG bij SPOA. SPOA belegt de premies van deelnemers om met het rendement een hogere pensioenuitkering te realiseren.Het ESG-beleid is onderdeel van het beleggingsbeleid van SPOA.

Algemene Ledenvergadering 25 november 2020 ONLINE

Gepubliceerd op 10-11-2020

Op 25 november 2020 vindt de algemene ledenvergadering online plaats. Het bestuur van Beroepspensioenvereniging Pensioenfonds Openbare Apothekers (BPOA) nodigt u uit om daarbij aanwezig te zijn.

Vanwege de coronamaatregelen vindt de vergadering opnieuw online plaats middels videobellen.

Voor de uitnodigingsbrief ALV 25-11-2020 gaat u naar: www.bpoa.nl/downloads/ledenvergadering

Online vergaderen

Hoe gaat dat in zijn werk?

• U stuurt een mail naar info@bpoa.nl o.v.v. ALV 25-11-2020

• U ontvangt vervolgens een link om in te kunnen loggen in de online vergadering.

Bent u nog niet bekend met online vergaderen? Ons secretariaat helpt u graag met een praktische handleiding en/of een oefentest vooraf.

Locatie en tijdstip

• Datum                  : woensdag 25 november 2020
  • Tijd                      : 19.00 tot 20.15 uur
  • Locatie                 : let op: dit is een online vergadering via videobellen, informatie volgt zodra u zich aanmeldt.
  • Aanmelden           : stuur een mail naar info@bpoa.nl o.v.v. ALV 25-11-2020. U ontvangt informatie om in te kunnen bellen.

De agenda ziet er als volgt uit:

2. Verslag ALV 23-6-2020  (zie www.bpoa.nl/downloads/ledenvergadering)
  3. Goedkeuring financiële paragraaf jaarverslag 2019 BPOA (ter vaststelling) (zie www.bpoa.nl/downloads/ledenvergadering)
  4. Vaststelling begroting 2021
  5. Premie en opbouw 2021
  6. Route richting het nieuwe pensioenstelsel
  8. Rondvraag en sluiting

Wij zien graag dat u online aanwezig bent bij onze vergadering!