Terugkijken: webinar Vraag & Antwoord Apothekerspensioen 22 juni

De nieuwe pensioenregeling is uitgewerkt. De belangrijkste onderwerpen worden doorgenomen. Maar ook veel deelnemersvragen: Wat gebeurt er met de opgebouwde pensioenrechten? en de vaste indexatie? Wanneer moet ik de beleggingskeuze maken? Welke risico's brengt het nieuwe pensioenstelsel met zich mee? Wat zijn de gevolgen voor niet-actieve deelnemers?

Belangrijk te nemen besluit in ALV 29 juni 2022

Het bestuur van Beroepspensioenvereniging Pensioenfonds Openbare Apothekers (BPOA) nodigt haar leden uit voor de algemene ledenvergadering op woensdag 29 juni 2022 om 20.00 uur in Hotel Mitland te Utrecht.

Op weg naar een nieuwe pensioenregeling voor openbaar apothekers

De volgende stap richting de nieuwe pensioenregeling voor openbaar apothekers kan gezet worden. En wel op 29 juni as. tijdens de Algemene Ledenvergadering van BPOA. De leden BPOA stemmen dan namelijk over de voorstellen voor invulling van de flexibele pensioenregeling.

Apothekers kiezen voor flexibele premieregeling

- FD Pensioenpro 20 april 2022 - De beroepsvereniging voor openbare apothekers wil snel over naar de flexibele premieregeling. Vooruitlopend op de overstap naar het nieuwe contract op 1 januari 2024 heeft Pensioenfonds Openbare Apothekers het beleggingsbeleid bevroren.

Algemene Ledenvergadering 25 november 2020 ONLINE

Gepubliceerd op 10-11-2020

Op 25 november 2020 vindt de algemene ledenvergadering online plaats. Het bestuur van Beroepspensioenvereniging Pensioenfonds Openbare Apothekers (BPOA) nodigt u uit om daarbij aanwezig te zijn.

Vanwege de coronamaatregelen vindt de vergadering opnieuw online plaats middels videobellen.

Voor de uitnodigingsbrief ALV 25-11-2020 gaat u naar: www.bpoa.nl/downloads/ledenvergadering

Online vergaderen

Hoe gaat dat in zijn werk?

• U stuurt een mail naar info@bpoa.nl o.v.v. ALV 25-11-2020

• U ontvangt vervolgens een link om in te kunnen loggen in de online vergadering.

Bent u nog niet bekend met online vergaderen? Ons secretariaat helpt u graag met een praktische handleiding en/of een oefentest vooraf.

Locatie en tijdstip

• Datum                  : woensdag 25 november 2020
  • Tijd                      : 19.00 tot 20.15 uur
  • Locatie                 : let op: dit is een online vergadering via videobellen, informatie volgt zodra u zich aanmeldt.
  • Aanmelden           : stuur een mail naar info@bpoa.nl o.v.v. ALV 25-11-2020. U ontvangt informatie om in te kunnen bellen.

De agenda ziet er als volgt uit:

2. Verslag ALV 23-6-2020  (zie www.bpoa.nl/downloads/ledenvergadering)
  3. Goedkeuring financiële paragraaf jaarverslag 2019 BPOA (ter vaststelling) (zie www.bpoa.nl/downloads/ledenvergadering)
  4. Vaststelling begroting 2021
  5. Premie en opbouw 2021
  6. Route richting het nieuwe pensioenstelsel
  8. Rondvraag en sluiting

Wij zien graag dat u online aanwezig bent bij onze vergadering!