InstellingenIk ga akkoord

Terugkijken: ALV 6 maart 2024

Op 6 maart 2024 vond de speciale algemene ledenvergadering van BPOA plaats die in het teken stond van de transitie naar het nieuwe pensioenstelsel.

Ledenvergadering BPOA stemt in met transitieplan

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van de Beroepspensioenvereniging voor Openbare Apothekers op woensdag 6 maart 2024 heeft 93% van de aanwezige leden ingestemd met het transitieplan. 170 leden namen deel aan de vergadering.

Transitieplan

BPOA heeft een transitieplan opgesteld voor de nieuwe pensioenregeling en voor het omzetten van de bestaande pensioenen.

Leonie, kandidaat bestuurslid, stelt zich voor

Vanwege het aanstaande vertrek van onze voorzitter Annelien van Groningen, zijn wij op zoek naar een nieuw bestuurslid. Wij hebben een goede kandidaat gevonden in de persoon van Leonie de Hoog. Op de ALV van 6 maart 2024 wordt aan de leden gevraagd Leonie te benoemen tot bestuurder van BPOA. Leonie stelt zich daarom graag aan u voor.

Algemene ledenvergadering op woensdag 23 november 2022

Gepubliceerd op 26-10-2022

Het bestuur van Beroepspensioenvereniging Pensioenfonds Openbare Apothekers (BPOA) nodigt haar leden uit voor de digitale algemene ledenvergadering op woensdag 23 november 2022 om 20.00 uur.

Eerder dit jaar hebben we aangegeven dat tijdens de ALV van november een besluit genomen zou worden over het invaren, het overbrengen van de opgebouwde pensioenen naar het nieuwe pensioenstelsel. Helaas is gebleken dat het nu nog niet mogelijk is om dit besluit te nemen. Dit heeft te maken met de stand van zaken van nieuwe wet- en regelgeving. Tijdens de ALV zal het bestuur dit toelichten en vertellen wat het gevolg is voor de overgang naar de nieuwe pensioenregeling.

2. Verslag ALV 29 juni 2022 (Verslag)
3. Stand van zaken project Apothekerspensioen
    a. Begroting BPOA (Begroting - beschikbaar na 1 november)
    b. Benoemen leden kascommissie