Algemene ledenvergadering op woensdag 23 november 2022

Het bestuur van Beroepspensioenvereniging Pensioenfonds Openbare Apothekers (BPOA) nodigt haar leden uit voor de digitale algemene ledenvergadering op woensdag 23 november 2022 om 20.00 uur.

Leden kascommissie

Interesse om zitting te nemen in de kascommissie? Meld u aan!

Vacature lid bestuur BPOA

Het bestuur van BPOA bestaat momenteel uit vier leden. Het bestuur heeft het voornemen om, gezien de werkzaamheden als gevolg van de overgang naar een nieuw pensioenstelsel, met één persoon uit te breiden. We kunnen inmiddels uit ervaring spreken, dat het pensioen naast natuurlijk een zeer belangrijk onderwerp, ook een ontzettend boeiende en interessante bestuurlijke omgeving is!

Leden stemmen in met nieuwe pensioenregeling voor BPOA

Op 29 juni is de tweede hybride Algemene Ledenvergadering van 2022 gehouden. Belangrijk onderwerp was de stemming over de nieuwe pensioenregeling van BPOA. Uiteindelijk is de regeling goedgekeurd met 50 stemmen, 49 voor en 1 tegen.

Algemene ledenvergadering op woensdag 23 november 2022

Gepubliceerd op 26-10-2022

Eerder dit jaar hebben we aangegeven dat tijdens de ALV van november een besluit genomen zou worden over het invaren, het overbrengen van de opgebouwde pensioenen naar het nieuwe pensioenstelsel. Helaas is gebleken dat het nu nog niet mogelijk is om dit besluit te nemen. Dit heeft te maken met de stand van zaken van nieuwe wet- en regelgeving. Tijdens de ALV zal het bestuur dit toelichten en vertellen wat het gevolg is voor de overgang naar de nieuwe pensioenregeling.

2. Verslag ALV 29 juni 2022 (Verslag)
3. Stand van zaken project Apothekerspensioen
    a. Begroting BPOA (Begroting - beschikbaar na 1 november)
    b. Benoemen leden kascommissie