Rapportage ledenonderzoek nieuwe pensioenregeling

Tijdens de ALV van 23 juni jl. heeft Annelien van Groningen, voorzitter BPOA, de resultaten toegelicht van de enquête die onder de leden van BPOA in april is uitgezet. De enquête is onderdeel van het gezamenlijke project van BPOA en SPOA voor de transitie van de pensioenregeling naar het nieuwe pensioenstelsel.

Aftreden bestuurslid BPOA

Bestuur verwelkomt apotheker Marvin Tjioe

In de ALV van 23 juni jl. is als vijfde bestuurslid voorgedragen èn benoemd: Marvin Tjioe.

Verplichtstelling en solidariteit belangrijke pijlers onder apothekerspensioen

Dat blijkt uit het rapport van het onderzoek onder leden van BPOA dat gepubliceerd wordt op apothekerspensioen.nl. De enquête is onderdeel van het gezamenlijke project van BPOA en SPOA voor de transitie van de pensioenregeling naar het nieuwe pensioenstelsel. Overigens spreken veel apothekers ook een wens uit voor keuzemogelijkheden binnen de regeling. Daarmee biedt de enquête nog niet op alle fronten duidelijkheid.

Ledenvergadering BPOA 14 oktober 2014 te Utrecht

Gepubliceerd op 15-10-2014

Ledenvergadering BPOA 14 oktober 2014 te Utrecht

De ledenvergadering BPOA heeft op 14 oktober jl. plaatsgevonden in Hotel Mitland te Utrecht.

In een presentatie is een toelichting gegeven over de contouren van de nieuwe pensioenregling inclusief rekenvoorbeelden.

Vervolgens is de variant nieuwe pensioenregeling in stemming gebracht en bijna unaniem (uitgezonderd 1 stem) aangenomen door de leden van BPOA.