Nieuwe pensioenregeling voor openbaar apothekers: denk mee, beslis mee!

Het pensioenakkoord en de komst van een nieuw pensioenstelsel hebben gevolgen voor het pensioen van de openbaar apothekers. BPOA en SPOA hebben daarom de handen ineengeslagen in het project Nieuwe Pensioenregeling. Belangrijk projectdoel is het betrekken van de openbaar apothekers bij de komende keuzes voor een nieuwe pensioenregeling en bijpassende pensioenuitvoerder. Het gaat om uw pensioen, uw toekomst!

Succesvolle digitale Pensioenavond voor VJA

Op verzoek van VJA (Vereniging van Jonge Apothekers) heeft BPOA in samenwerking met SPOA een webinar gehouden over de ins en outs van het pensioen voor de (jonge) openbare apotheker.

Uitkomst poll: Hoe kunnen wij u bereiken?

In de nieuwsbrief van december heeft BPOA een digitale poll uitgezet onder haar leden. Hoe kunnen wij u bereiken? In dit bericht treft u de uitkomst van deze poll.

Nieuwsbrief december 2020

Op 25 november is voor de tweede keer de ALV in de vorm van een webinar gehouden. Het niveau van pensioenopbouw blijft in 2021 onveranderd.

Ledenvergadering BPOA 3 juli 2014 te Utrecht

Gepubliceerd op 07-07-2014

De ledenvergadering BPOA heeft op 3 juli jl. plaatsgevonden in Hotel Mitland te Utrecht.

In een presentatie is een toelichting gegegeven over de stand van zaken stappenplan voor pensioenregeling openbare apothekers en over de vervolgstappen toekomstgericht.

De goedgekeurde verslagen van de ledenvergaderingen van 21 juni 2013, 3 december 2013 en 19 december 2013 kunt u terugvinden onder downloads.